به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، بابایی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این مرکز به منظور تکریم و جلب رضایت و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت و بههنگام به مشترکین برق، برنامهریزی و تصمیمگیری بموقع در جهت استفاده بهینه از منابع، توسعه ظرفیت و راهبری برای بهبود عملکرد واحدهای اتفاقات شبکه و رسیدگی موثر و مفید به درخواستهای مشترکین برق راهاندازی شده است.
وی افزود: پاسخگویی منطقی و سریع و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش قدرت مانور و قابلیت پدافندی شبکه، از مهمترین اهداف این سامانه تلفنی متمرکز اتفاقات شبکه است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خاطرنشان کرد: در هر ساعت از شبانهروز، پس از تماس تلفنی مشترکین با مرکز اتفاقات شبکه ١٢١، موقعیت مکان مورد نظر ثبت و به تبلتهای خودروی اتفاقات شبکه در سطح شهرستانها اعلام میگردد تا نزدیکترین اکیپ به محل موردنظر اعزام شده و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن انجام شود.
بابایی به برنامههای آتی این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: این مرکز در آیندهای نزدیک مدیریت راهبری شبکههای فشار ضعیف توزیع برق غرب مازندران را هدایت خواهد کرد و درنظر داریم سایر خدمات این شرکت در بستر همین سامانه ١٢١ اجرا گردد تا گام بزرگی در زمینه خدمات غیرحضوری به مشترکین این شرکت برداشته شود.
انتهای پیام/