به گزارش چامه شمال، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، ضمن اشاره به این دستاورد مهم، گفت: این قراردادها با هدف ارتقای خدمات درمانی و رفاه حال همکاران فرهنگی منعقد شده است.
فریدون کلبادینژاد، افزود: طبق دستور استاندار، پیگیری برای انعقاد قرارداد با سایر بیمارستانهای دولتی نیز در دستور کار است تا پوشش بیمهای کاملتری برای فرهنگیان استان فراهم شود.
گفتنی است: این اقدام گامی مؤثر در جهت حمایت از جامعه فرهنگیان و کاهش دغدغههای درمانی آنان در سراسر استان محسوب میشود.
انتهای خبر/