مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اجرای برنامه قطع گاز ویلاهای خالی از سکنه در این استان گفت: با انجام این اقدام، روزانه ۲۰۰ هزار مترمکعب مصرف گاز در مازندران صرفهجویی شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از شناسایی و قطع گاز بیش از ۲۱۰ هزار ویلای خالی و غیربومی خبر داد و گفت: مصرف روزانه این ویلاها تا ۷ میلیون مترمکعب گاز، تهدیدی جدی برای تأمین پایدار گاز خانوارها در فصل سرماست.
این روزها که هوای مازندران همانند شهرهای صنعتی مبتلا به آلودگی شد، دستگاه قضا به مساله مازوتسوزی نیروگاه نکا ورود پیدا کرد و به مسئولین بیتفاوت هشدار داد.
مدیرکل دامپزشکی مازندران از افتتاح نخستین شرکت دانشبنیان تولید داروهای گیاهی دامپزشکی استان با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاون وزیر جهادکشاورزی در شهرستان بابلسر خبر داد.
استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت تأمین پایدار انرژی در استان، از اجرای پروژه احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه کجور با واگذاری ۱۵ هکتار زمین در شهرک صنعتی کجور بدین منظور خبر داد.