مازندران آماده‌ برگزاری انتخابات

مازندران آماده‌ برگزاری انتخابات

استاندار مازندران گفت: همه اقدامات برای برگزاری انتخابات انجام شد و آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستیم.

به گزارش چامه شمال، سیدمحمود حسینی‌پور در حاشیه جلسه هیات اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه تنکابن رامسر و عباس آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از نزدیک و میدانی روند برگزاری انتخابات را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه اقدامات برای برگزاری انتخابات انجام شد و مازندران آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است، افزود: فرمانداران براساس روزشمار برنامه‌ها را آماده کردند.

استاندار مازندران ادامه داد: مردم حضور پررنگی در حوزه تبلیغات انتخابات نشان دادند که نشان از بصیرت بالای مردم استان است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه داوطلبان اجازه ندهند فضای شیرین ایام تبلیغات با حادثه‌ای تلخ شود، تصریح کرد: البته مجموعه دستگاه‌های نظارتی فعالیت ستادهای انتخاباتی را رصد می‌کنند و درصورت مشاهده هرگونه تخلفی بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه بسیار دقیق فعالیت‌ها را رصد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سیاست موثقی را درنظر گرفتیم تا در فضای تبلیغات اهداف و برنامه‌ها اعلام شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده‌ای اخلالی در روند تبلیغات انتخابات ایجاد کنند، گفت: نگاه‌مان این است شان مردم بزرگوار و عزیزمان آنگونه است در فضای مناسبی از نامزد خود حمایت کنند.

حسینی‌پور تاکید کرد: می‌خواهیم حماسه حضور مردم ولایت‌مدار استان مازندران را به رخ دنیا بکشانیم و در جمع استان‌های کشور این استان همانند سایر عرصه‌ها پیشگام باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه