ساماندهی تورهای گردشگری غیرمجاز ساری

ساماندهی تورهای گردشگری غیرمجاز ساری

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری از ساماندهی تورهای گردشگری غیرمجاز خبر داد.

به گزارش چامه شمال، قاسم  قادری در جلسه کمیسیون امنیت گردشگری که با حضور ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری  مرکز استان در فرمانداری ساری برگزار شد، از ساماندهی خانه‌های مسافر و جلوگیری از تورهای غیرمجاز در شهرستان ساری خبر داد.

وی با بیان اینکه شهرستان ساری با توجه به پتانسیل های گردشگری، یکی از مقاصد مسافران است، افزود: جهت رفاه، آرامش و تامین امنیت گردشگران و مسافران در حوزه اسکان، فعالیت تابلو بدست‌ها ساماندهی می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد با معاونان فرماندار و روسای ادارات مرتبط در راستای این ساماندهی، زیرساخت‌های لازم در حوزه مراکز رزرواسیون و اطلاع رسانی فراهم شده و بر اساس جانمایی‌ها بزودی این مراکز استقرار خواهند یافت.

قادری در زمینه برگزاری تورهای گردشگری با اشاره به اینکه تعداد ۳۶ دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی فعال در شهرستان ساری وجود دارد، گفت: برای 4 دفتر نیز در سالجاری مجوز صادر می‌شود.

وی افزود: بستر برگزاری تورهای مجاز فراهم است و با همکاری پلیس فتا و دستگاه قضایی تورهای غیرمجاز ساماندهی و از برگزاری غیرقانونی آنها که آسیب های اجتماعی و امنیتی را در پی دارد جلوگیری بعمل می‌آید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه