پای کدام مدیرکل به نشست خبری مدیرکل ارشاد مازندران باز شد؟

پای کدام مدیرکل به نشست خبری مدیرکل ارشاد مازندران باز شد؟

نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پیرامون "سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس" تحتِ شعاع برگزاری کنگره شهدای مازندران قرار گرفت و پای مدیرکل صدا و سیما هم به میان آمد.

به گزارش چامه شمال، خبرنگاران رسانه‌های گروهی که نسبت به عدم وجود پیوست رسانه‌ای کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران نقد داشتند، پرسش‌ها و گلایه‌هایشان را در این رابطه مطرح کردند.

خبرنگاران متذکر شدند: هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران که مسئولیت کارگروه رسانه کنگره شهدا را برعهده دارد، تعاملی با اهالی خبر نداشته و هیچ اقدام مثبتی در این راستا رقم نخورده است.

اهالی خبر تاکید کردند: نادیده گرفتن رسانه‌ها در برگزاری رویدادها موجب می‌شود اطلاع‌رسانی درست صورت نگیرد و دایره بهره‌مندی مردم از رخدادها اندک و موج‌آفرینی ایجاد نشود.

خبرنگاران یادآور شدند: علیرغم وجود نقایص موجود بر رسالت خبری خود در رابطه با برگزاری کنگره شهدا پایبند بوده و تلاش می‌کنند ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس را به تصویر بکشند تا اندکی از این جانبازی‌ها را قدردانی کنند.

شایان ذکر است: عدم ارتباط رسانه‌ای متولی رسانه ملی در مازندران بارها از سوی خبرنگاران مطرح اما متاسفانه در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه