واحد تجاری - تفریحی متخلف پلمپ شد

واحد تجاری - تفریحی متخلف پلمپ شد

در پی انتشار فیلم رقص خانم های بدون حجاب در یک مجموعه توریستی در آمل که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شده بود، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران و بدنبال آن دادستان شهرستان آمل دستور پیگیری دادند که در نهایت منجر به پلمپ این واحد تفریحی شد.

به گزارش چامه، فرمانده انتظامی شهرستان آمل در این ارتباط از پلمپ یک واحد تجاری - تفریحی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش‌تبار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی هنجار شکنی و بی توجهی به قوانین و مقررات صنفی در یکی از واحدهای تجاری شهرستان آمل و انتشار کلیپی از آن در فضای مجازی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای این ماموریت، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از بررسی های همه جانبه و در نهایت کسب دستور قضائی محل مورد نظر را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از معرفی متصدی این واحد تجاری - تفریحی به مرجع قضائی خبر داد و از متصدیان واحدهای صنفی خواست ضمن رعایت قوانین و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، دستورالعمل های ابلاغی را مدنظر قرار دهند.

سرهنگ داداش‌تبار از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و موارد امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

گفتنی است: در پی انتشار فیلم رقص خانم های بدون حجاب در یک مجموعه توریستی در آمل که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شده بود، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران و بدنبال آن دادستان شهرستان آمل دستور پیگیری دادند که در نهایت منجر به پلمپ این واحد تفریحی شد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه