وقتی امام رضا(ع) ضامن می‌شود
رهایی یک محکوم به قصاص نفس در بابل

وقتی امام رضا(ع) ضامن می‌شود

یک محکوم به قصاص نفس در راستای پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم»، فرصت زندگی دوباره‌ یافت.

به گزارش چامه رئیس کل دادگستری استان مازندران با اعلام بخشش یک محکوم به قصاص از سوی اولیاء دم اظهار کرد: یک محکوم در راستای پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم»، فرصت زندگی دوباره‌ای یافت.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری گفت: با توجه به تاکیدات و نگاه ویژه‌ ریاست قوه قضائیه به تحقق مصالحه در پرونده‌های قضایی و با همت مرکز توسعه‌ حل اختلاف قوه قضائیه در مناسبت‌های مذهبی، پویش‌های سراسری و استانی اجرا شده که در همین  راستا زمینه‌ی آزادی تعداد زیادی از زندانیان و نیز مختومه‌شدن پرونده‌های زیادی فراهم شد.

وی افزود: امیدواریم به برکت فرارسیدن عید سعید فطر، زمینه‌ی آزادی زندانیان بیشتری فراهم شود. البته ضروری است عموم مردم، در حد توانِ خویش در بسط و گسترش این فرهنگ و سنت حسنه مشارکت کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران اضافه کرد: با همکاری، همدلی و هم‌افزایی معاونت توسعه‌ حل اختلاف دادگستری استان، رئیس حوزه‌ی قضایی، مسؤولان ذیربط اداره کل زندان‌های مازندران و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل، اولیاء دم رضایت خویش را اعلام کرده و به این وسیله یک محکوم به قصاص نفس، از دار مجازات رهایی پیدا کرد.

اکبری، نتیجه صلح و سازش در پرونده‌های قضایی را بسیار ضروری دانست و آن را عملی خداپسندانه توصیف کرد و افزود: صلح، بخشایش و گذشت باید در کشور نهادینه شود.

پایان پیام/


ارسال دیدگاه