مرمت ۴۰۰ کیلومتر خط انتقال گاز استان های شمالی

مرمت ۴۰۰ کیلومتر خط انتقال گاز استان های شمالی

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز از تسطیح و مرمت 400 کیلومتر از مسیر خطوط لوله استان‌های شمالی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش چامه شمال، به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، محی الدین مفخمی اظهار کرد: تسطیح مسیر خطوط لوله از اقداماتی است که برای تسهیل تردد و دسترسی به خطوط و تاسیسات بین راهی در مواقع اضطراری، سهولت پایش ها و بازرسی های دوره ای جهت رفع تجاوز به حریم اختصاصی، ترمیم آب بردگی‌های مسیر خط و پاکسازی مسیر برای نشت‌یابی خطوط انجام می شود.

وی به افزایش ضریب ایمنی جهت انتقال پاک، ایمن و پایدار و بهره ور گاز طبیعی با اجرای عملیات تسطیح مسیر اشاره و افزود: طی یکسال گذشته 400 کیلومتر از مسیر خط لوله انتقال گاز در استان های گیلان، گلستان و مازندران تسطیح و مرمت شد.
مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز با اشاره به اینکه این عملیات با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات منطقه انجام شد، خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات تسطیح مسیر، امکان تردد به نقاط حادثه خیز توسط کارکنان واحد های عملیاتی و تجهیزات فراهم و با انجام تعمیرات به موقع از هدر رفت گاز، این سرمایه ملی جلوگیری شد.
مفخمی ضمن قدردانی از همکاران خطوط لوله شرکت افزود: در سال گذشته همکاران به تعداد 322 نفر روز، در شرایط بحرانی در ایستگاه های شیر بین راهی مستقر بودند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه