بودجه خاص برای بیماران خاص
مدیرکل بیمه سلامت مازندران خبر داد:

بودجه خاص برای بیماران خاص

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از اختصاص ۲۴ میلیارد تومان برای هزینه های درمان بیماران خاص در ساال گذشته خبر داد.

به گزارش چامه شمال، دکترمحمدرضا میرزایی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار بیمار خاص در مازندران وجود دارد، گفت: راه اندازی صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج از جمله اقدامات خوب دولت به شمار می‌رود و ۱۰۷ گروه بیماری تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی با بیان اینکه امسال 7 هزار میلیارد تومان اعتبار در راستای حمایت از بیماران صعب العلاج درنظر گرفته شده است، افزود: این طرح از چهارماه پایانی سال گذشته در استان اجرایی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به ثبت نام ۱۰ هزار بیمار خاص در سامانه بیمه سلامت اظهار داشت: سال گذشته پرونده 3 هزار و ۵۰۰ بیمار بارگذاری و ۲۴ میلیارد تومان بابت هزینه‌های درمان شان پرداخت شد.

دکتر میرزایی با ذکر اینکه از هفته آینده پرونده‌های بیماران برای پرداخت هزینه‌ها در سامانه بارگذاری می‌شود، یادآور شد: بیماران و متقاضیان برای دریافت خدمات می‌توانند به ۲۰ اداره بیمه سلامت در استان مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه ۱۰۷ گروه بیماری تحت پوشش حمایت‌های صندوق حمایت از صعب العلاج قرار دارند، گفت: ۱۰۰ درصد هزینه مراکز درمانی و ۸۰ درصد هزینه‌هایی که بیماران درمراکز خصوصی صرف می‌کنند، به آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه