هلال احمر مازندران 42 کاروان سلامت اجرا کرد

هلال احمر مازندران 42 کاروان سلامت اجرا کرد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر‌ مازندران گفت: سال گذشته 42 کاروان سلامت و 48 پروژه داوطلبی از سوی داوطلبان نیک اندیش این جمعیت اجرا شد که ارزش این خدمات بیش از 20 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، معین مهدی لموکی اظهار کرد: تهیه و توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 17میلیارد ریال در قالب طرح همای رحمت،‌ مشارکت فعال در اجرای طرح ملی نذر آب در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان، اجرای طرح یلدانه، اهدای خون و همچنین مشارکت در اجرای خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند از جمله خدمات داوطلبان هلال احمر مازندران بوده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته 6252 نفر از مددجویان نیازمند از خدمات وام مددجویی و تسهیلات حمایتی بلاعوض این جمعیت بهره‌مند شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: با توجه به شرایط دشوار اقتصادی و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و بویژه بیماران و مددجویان نیازمند، به 5152 نفر از مددجویان تسهیلات حمایتی بلاعوض اعطا شد که مجموع این خدمات حمایتی افزون بر 101 میلیارد ریال بوده است.

لموکی یادآور شد: در همین مدت 110 نفر از مددجویان از تسهیلات وام مددجویی بهره مند شدند که مجموع این اعتبارات نیز افزون بر 38 میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: تمامی این تسهیلات در قالب قرض الحسنه و با بازپرداخت 6 ساله بوده است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه