چوب و کاغذ مازندران، تولید کاغذ باکیفیت و ارزان‌ را وعده داد
در پی فرمایشات مقام معظم رهبری؛

چوب و کاغذ مازندران، تولید کاغذ باکیفیت و ارزان‌ را وعده داد

در پی فرمایش مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب، مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران از آمادگی این شرکت برای تولید کاغذ باکیفیت و ارزان‌ خبر داد.

به گزارش چامه شمال، مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران که در سال گذشته تولید کاغذ چاپ و تحریر در کشور را اختصاصاً بر عهده داشته‌است، از آمادگی این کارخانه برای لبیک به ندای رهبری در خصوص تولید کاغذ داخلی مرغوب و ارزان برای نشر سخن گفت.

امید نیک‌نژاد تصریح کرد:‌ رهبر معظم انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران به مساله کاغذ اشاره کردند و درباه قیمت کاغذ تأکیداتی داشتند. این فرمایشات مسئولیت ما را در حوزه تولید کاغذ سنگین‌تر کرده است؛ کما اینکه در یکی دو سال گذشته اهتمام ما این بود که تأکیدات پیشین ایشان در خصوص تولید کاغذ داخلی و رسیدن کاغذ با کیفیت تولید داخل به دست ناشران را جامه عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: برای امسال 55 هزار تن کاغذ باکیفیت داخلی تولید کنیم تا جامعه نشر بتوانند از کاغذ خوب داخلی و ارزان بهره‌مند شود. همچنین بر بالا رفتن کیفیت نیز اهتمام خواهیم داشت‌، چه در مواد اولیه مصرفی و چه در تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات که با کمک سرمایه‌گذار در دستور کار قرار دارد.

به گفته مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران، با توجه به مصوبات اخیر کارگروه کاغذ و فرمایشات رهبر انقلاب،‌ این کارخانه برای سالجاری ورود به خودکفایی کاغذ را تسریع خواهد کرد و با توجه به دغدغه رهبری‌،‌ کاغذ را با حداقل سود و باکیفیت به دست ناشران برساند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه