برپایی کلينيک سيار مشاوره كسب و كار در مازندران

برپایی کلينيک سيار مشاوره كسب و كار در مازندران

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت: هفدهمين كلينيك سيار تخصصي مشاوره كسب و كار در شهرک صنعتي لاريجان برگزار شد.

به گزارش چامه شمال، به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران، ياسر اميني اظهار کرد: برگزاري كلينيک سيار تخصصي كسب و كار و ارائه مشاوره به واحدهاي صنعتي كه در حوزه هاي مختلف داراي مشكل هستند، اهميت بسياري دارد.

وی افزود: استفاده از مشاورهاي متخصص و حاذق براي واحدهاي توليدي، راهگشا بوده و واحدهاي صنعتي بايستي براي بهره گيري از پتانسيل مشاوران حاذق، با معاونت صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي همآهنگي لازم را بعمل آورند.

امینی اضافه کرد: با استفاده از دانش مشاوران كسب و كار، مشكلات واحدهاي صنعتي و رشد و توسعه توليد داخلي و اشتغال پايدار در استان براحتي رصد و در سال مهار تورم و رشد توليد شاهد تغييرات خوبي در روند توليد خواهيم بود.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران خاطرنشان كرد: با ايجاد شرايط مطلوب براي ارائه خدمات مشاوره اي، آموزشي و عارضه يابي، بهره برداري بهينه از كارشناسان و مشاوران باتجربه و متخصص در حوزه هاي امور مالي و سرمايه گذاري، امور گمركي، محيط زيست، بازاريابي و بازرگاني، حقوقي، بهينه سازي سيستم ها، كاهش هزينه هاي توليد و مديريت كيفيت مهيا گرديده است.

امینی تصريح كرد: هدف از راه اندازي كلينيک سيار تخصصي مشاوره كسب و كار، حضور كارشناسان حوزه علم و فناوري در فضاي صنعت و توليد و ايجاد ارتباط پويا مابين اين دو حوزه مي باشد كه در فرآيند و كارآيي افزايش توليد، قطعاً تأثيرگذار خواهد بود.

وي یادآور شد: با حضور 6 كارشناس در حوزه هاي مختلف مرتبط با صنعت، مشكلات واحدهاي توليدي شهرك صنعتي لاريجان مورد بحث و بررسي و مشاوره قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه