ادارات مازندران، روزانه پایش می شوند
مدیرعامل شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران:

ادارات مازندران، روزانه پایش می شوند

مدیرعامل شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران خواستار پایش روزانه مصرف انرژی ادارات شد.

به گزارش چامه شمال، مصطفی بابایی در جلسه مشترک معاونین، مدیران دفاتر مستقل و مدیران امورهای نه‌گانه به تشکیل تیم‌های بازرسی اشاره کرد و گفت: تیم‌های بازرسی باید بصورت روزانه نسبت به پایش مصرف انرژی  ادارات اقدام و گزارش خود را به ستاد ارسال تا نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام شود.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف یک موضوع جامع بوده و در این خصوص مدیران باید نظارت مستمر داشته باشند، تاکید کرد: مدیران امورها باید بصورت تمام وقت پای‌کار باشند و مديريت مصرف را پایش کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران خاطرنشان کرد: رصد و پایش امورها باید براساس مدل و معیاری که توانیر شرکت‌ها را رصد می کند صورت پذیرد تا منجر به نتیجه مطلوب شود.

بابایی افزود: هرچند براساس مصوبه هیات دولت ساعت کاری تغییر کرده است اما مدیران باید به اتفاق روسای ادارات مرتبط پس از ساعت کاری وضعیت و عملکرد امور را بررسی کنند‌.

وی با اشاره به امتیازبندی امورها گفت: در حوزه مدیریت مصرف، امورهایی که عملکرد مطلوب داشته باشند مورد تشویق قرار خواهند گرفت و بالعکس هم اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران آگاهی دادن و اطلاع رساني به شهروندان را در کاهش مصرف انرژی بسیار مهم خواند و افزود: بنرهای پاداش مدیریت مصرف باید در مبادی ورودی شهرها و روستاها و اماکن پرتردد نصب تا مردم از این بسته تشویقی مطلع شوند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه