خداحافظ هوادار!

خداحافظ هوادار!

"محمدرضا فهیمی" هوادار تیم پرسپولیس و نساجی مازندران پس از تحمل سالها درد و رنج درگذشت.

به گزارش چامه شمال، محمدرضا فهیمی هوادار عاشق تیم‌های نساجی و پرسپولیس که بیش از دو دهه از عمرش را در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع کرد.

زنده‌یاد محمدرضا فهیمی در یک حادثه رانندگی در ۹ خرداد ۷۹ و در حالیکه هفت سال بیشتر نداشت در یک تصادف قطع نخاع می‌شود. او یکی از هواداران دو آتیشه تیم فوتبال پرسیولیس تهران بود و این مساله موجب شده بود که نام محمدرضا برای بسیاری از فوتبالیست‌ها آشنا باشد. بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نیز در سفرهای خود به استان مازندران همیشه در بخش    ICU بیمارستان امام خمینی ساری که محمدرضا حدود دو دهه در آنجا بستری بود، حضور می یافتند.

محمدرضا به‌ معنای واقعی یک هوادار فوتبال بود و مسائل تیم مورد علاقه‌اش را تحلیل می‌کرد و نشان می‌داد گرچه روی تخت بیمارستان و دور از جامعه است اما با کمک دوستان و خانواده‌اش و به مدد هوش و ذکاوتی که داشت جامعه کوچکی را در ICU بیمارستان امام ساری پدید آورده بود.

باشگاه نساجی در اطلاعیه‌ای آورده است: مرحوم فهیمی نماد یک عاشق واقعی و دلباخته فوتبال است که بی‌تردید چنین شور و اشتیاقی و آن‌هم با این وضعیت برای دوست داشتن یک تیم فوتبال، کم‌نظیر و وصف‌ناپذیر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه