خط ‌کشی۷۵۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
در سه ماه گذشته محقق شد؛

خط ‌کشی۷۵۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از خط کشی 750 کیلومتر از جاده های ارتباطی مازندران خبر داد.

به گزارش چامه شمال، محسن یمینی اظهار کرد: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده ای در مسیرهای پُرتردد، درطول سه ماه گذشته ۷۵۰ کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط ‌کشی شده است.

وی افزود: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری مازندران ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که پیام‌های اطلاعاتی - هشداری را بصورت بصری به کاربران و رانندگان انتقال می دهد.

یمینی یادآور شد: در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی، عملیات خط کشی راههای ارتباطی تحت پوشش را بطور ویژه انجام می دهیم.

گفتنی است: مازندران دارای 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه