ایمن سازی محورهای مواصلاتی مازندران شتاب مضاعف می گیرد

ایمن سازی محورهای مواصلاتی مازندران شتاب مضاعف می گیرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اقدامات ویژه در زمینه عملیات راهداری و ایمن سازی محورها در فصل تابستان و به منظور افزایش تامین ایمنی محورها برای مسافرین تابستانی خبر داد.

به گزارش چامه شمال، حسن جهانیان اظهار کرد: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را از سراسر کشور پذیرا است. از این رو محورهای مواصلاتی استان در فصل تابستان پرترافیک و پرتردد می باشد.

وی به شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل اشاره کرد و گفت: با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورها را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اقدام داریم که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده انتظامی و اطلاعاتی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری در سطح کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه راهداری عشق خدمت به همنوع است، اضافه کرد: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آغاز فصل تابستان، شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

جهانیان گفت: کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس برقرار کنند.

او افزود: همچنین سایت www.141.ir و اپیلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه