جهش تولید انرژی در نیروگاه نکا 

جهش تولید انرژی در نیروگاه نکا 

مدیرعامل شركت مديريت توليد برق نكا از جهش تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا خبر داد.

به گزارش چامه شمال، نوراله ادبی فیروزجائی اظهار کرد: تولید انرژی خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 2 درصد افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در این سه ماه بیش از یک میلیارد و 968 ميليون كيلووات‌ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبكه سراسری برق كشور تزريق شد.

مدیرعامل شركت مديريت توليد برق نكا با بیان اینکه در سه ماه گذشته حدود 82 درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخار و 18 درصد در بلوك سيكل تركيبی بدست آمد، گفت: در سه ماه ابتدایی امسال بیش از 19.5 درصد انرژی تعهدی سالانه نيروگاه، طبق برنامه محقق شد.

ادبی فیروزجائی با اشاره به افزایش فزاینده دمای هوا در کشور افزود: برای ارتقاء آمادگي واحدها برای توليد پايدار انرژی در ایام پيک مصرف فصل تابستان، با تلاشهای شبانه روزی همکاران ما عملیات تعميرات اساسي واحد دو گازي و بویلر 2 بازیاب بلوک سیکل ترکیبی و همچنین تعميرات میاندوره ای و بازدیدهای دورهای همه واحدهای نیروگاه بخار و سیکل ترکیبی به اتمام رسید.
وی ادامه داد: همکاران ما با توجه به فرایند سخت تولید برق بی وقفه در تلاشند تا در تولید مطمئن و پایدار برق و نیز آسایش مردم خللی بوجود نیاید.

مدیرعامل شركت مديريت توليد برق نكا از شهروندان خواست که مثل همیشه با مدیریت کردن مصارف انرژی خود در زمانهای اوج مصرف، به خادمان خود در صنعت برق کمک کنند تا پیک مصرف تابستان را بدون مشکل سپری کنیم.

ادبی فیروزجائی یادآور شد: نيروگاه شهيدسليمی نکا با 4 واحد بخار440 مگاواتی، 2 واحد گازی 137.6 مگاواتی و يک واحد بخار سيکل ترکيبی با ظرفيت 160 مگاوات و تأمین بیش از 4 درصد برق کشور نقش موثری در پايداری شبکه سراسری برق کشور دارد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه