ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی باید رایگان شود
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران:

ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی باید رایگان شود

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: سرویس ایاب‌ و‌ ذهاب دانش‌آموزان استثنایی از اول مهر باید رایگان شود.

به گزارش چامه شمال، سید سروش ساداتی جمالی در جمع روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، اظهار کرد: شهرداری‌ها باید شرایط ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی را به صورت رایگان فراهم کنند.

وی افزود: در بند «د» تبصره ۵ بودجه سالجاری بندی قرار دارد که در بحث توسعه حمل و نقل عمومی داخل شهری بحث ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی را هم در کنار این موضوع قرار داده و حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان منابعی را قالب انتشار اوراق در اختیار گذاشتند که شهرداری با هماهنگی وزارت کشور بتواند این کارها را انجام دهد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران با اشاره به نامه معاون اول رئیس‌جمهوری به وزیر کشور در این زمینه، خاطرنشان کرد: انتظار این است که امسال بابت ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در سطح استان مشکلی نداشته باشیم.

ساداتی جمالی ادامه داد: همچنین ۲۴ خرداد نامه‌ای از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به استانداران سراسر کشور برای تأمین حمل و نقل رایگان دانش‌آموزان استثنایی ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: با دستور استاندار محترم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان نیز شهرداری‌های استان موظّف به اجرای این طرح شدند و همه فرمانداران استان نیز مسئول پیگیری اجرای این مصوبه هستند.

ساداتی جمالی افزود: انتظار داریم‌ همه روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش پیگیر اجرای این مصوبه باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه