مدیریت مصرف آب در هوای گرم ضروری است

مدیریت مصرف آب در هوای گرم ضروری است

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با افزایش دمای هوا، مشترکین مدیریت مصرف آب را فراموش نکنند.

به گزارش چامه شمال، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، بهزار برارزاده اظهار کرد: با توجه به کمبود آب، مشترکین در روزهای گرم تابستان از اعمال شیوه های مدیریت مصرف در جلوگیری از افت فشار و قطع آب، غافل نشوند.

وی با بیان اینکه در این روزها شاهد افزایش دما هستیم افزود: اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری را داشته باشیم کمتر شاهد افت فشار و یا کمبود آب خواهیم بود‌.

برارزاده ادامه داد: در برخی از مناطق به ویژه مناطق روستایی آبیاری باغات و باغچه ها از طریق آب شرب صورت می گیرد که تامین آب پایدار در این مناطق را با مخاطره روبه رو می سازد.

مدیرعامل آبفا مازندران افزود: با توجه به شرجی بودن هوا و گردشگر پذیر بودن مازندران خواهشمندیم مشترکین از مصارف غیرضروری آب شرب خودداری و نهایت صرفه جویی را در مصرف داشته باشند تا از داشتن این نعمت الهی بی بهره نشوند. برارزاده تصریح کرد: مدیریت مصرف آب توسط مشترکین، کارکنان آبفا مازندران را در توزیع آب شرب سالم و پایدار به هم استانی‌ها یاری می رساند.

وی تاکید کرد: کاهش مصارف غیرضروری آب از جمله شستشوی حیاط و اتومبیل با آب شرب، کاهش مدت زمان استحمام، عدم آبیاری باغچه منازل با آب آشامیدنی و استفاده از آب خاکستری در این زمینه، نصب سایبان برای کولرهای آبی و استفاده از تجهیزات کاهنده برای جلوگیری از هدررفت آب از جمله روشهای آسان در مدیریت مصرف آب است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه