مازندران سومین استان پُرتردد کشور

مازندران سومین استان پُرتردد کشور

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، سومین استان پُرتردد کشور را مازندران اعلام کرد.

به گزارش چامه شمال، محسن هاشمی اظهار کرد: برابر آمار به‌دست آمده طی چهارماهه سالجاری بیش از ۲۴۱ میلیون و ۴۹۷ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای استان به ثبت رسید.

وی افزود: مازندران سومین استان پُرتردد کشور بعد از استان های البرز و تهران بوده و سهمی در حدود ۸ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری مازندران اضافه کرد: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه در استان طی تیر ماه سالجاری نشان می دهد ساعت ۱۷ الی ۱۹ در بین صد بازه یک ساعته پرتردد، بیشترین میزان تکرار را داشته است.

هاشمی ادامه داد: در ساعت مذکور به صورت میانگین بیش از ۱۲۱ هزار وسیله نقلیه در حال تردد بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی درطی این مدت حدود ۱۲۱ هزار تردد بوده، نتیجه می شود در طی ساعت اوج میزان تردد در حدود ۴۶ درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در آن ماه است.

هاشمی گفت: طی ۴ ماه سالجاری میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در استان بیش از  ۱۵ میلیون و ۸۳۸ هزار تردد بوده که این عدد نشان دهنده سهمی بیش از ۶ درصد از تردد کل وسایل نقلیه است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه