كلنگ‌زنی و بهره‌برداري از 36 پروژه توزيع برق غرب مازندران

كلنگ‌زنی و بهره‌برداري از 36 پروژه توزيع برق غرب مازندران

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران از كلنگ‌زني و بهره‌برداري از 36 پروژه توزيع برق غرب استان با اعتباری بالغ بر 38 ميليارد تومان خبر داد.

به گزارش چامه شمال، مصطفی بابایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند خصوصاً ۵۳۰ شهید وزارت نیرو بیان کرد: هم‌زمان با هفته دولت و گراميداشت ياد وخاطره شهيدان رجايي و باهنر، شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران پروژه‌هایی در حوزه تامين برق واحدهاي صنعتي، كشاورزي، مراكز بهداشتي، آموزشي و درماني و نيز اصلاح و بهینه سازی شبكه هاي توزيع را با حضور مقامات ارشد استاني و شهرستاني در هفته جاري افتتاح خواهد کرد.

این مسئول، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های شهری و روستایی، احداث خطوط مانوری، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، احداث شبکه و نصب ترانس جهت رفع ضعف ولتاژ را از دیگر طرح های حائز اهمیت و شاخص آماده بهره‌برداری معرفی کرد که حدود 33 میلیارد و 337 میلیون تومان برای افتتاح این طرح ها درحوزه صنعتی، مسکونی، کشاورزی، مراکز بهداشتی و درمانی سرمایه گذاری شده است.

بابایی ادامه داد: همچنین در این ایام عملیات اجرایی حدود 3 طرح با سرمایه گذاری به میزان 4 میلیارد و 300 میلیون تومان آغاز خواهد شد.

وي افزود: در یک سال گذشته تعداد ۲۵ هزار و ۵۱۲ متقاضی جدید از نعمت برق برخوردار شدند و در این مدت 298 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 143 کیلومتر شبکه فشارمتوسط احداث و 601 کیلومتر از شبکه فشارضعیف هوایی سیمی موجود به کابل خودنگهدار تبدیل و تعداد 654 دستگاه ترانسفورماتور با مجموع ظرفیت 60 مگاولت‌آمپر به شبکه توزیع برق منطقه نیز افزوده شد.

مدیر عامل شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران گفت: در راستای هوشمند سازی کنتورهای برق جهت قرائت از راه دور، رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری لوازم اندازه گیری مشترکین، تاکنون تعداد ۲۸ هزار دستگاه کنتور هوشمند نصب شده و همین روند مطابق برنامه در حال پیگیری است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه