افتخارآفرینی شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه‌ساری در سوخت‌رسانی

افتخارآفرینی شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه‌ساری در سوخت‌رسانی

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از عملکرد خوب منطقه ساری در سوخت‌رسانی مناسب به مجاری عرضه سوخت در شهریورماه امسال تقدیر کرد.

به گزارش چامه شمال عباس خلیل‌پور اظهار کرد: آغاز شهریورماه مصادف با شروع راهپیمایی زائرین اربعین و طریق‌الرضا( ع ) بود و همچنین به دلیل توریستی بودن و استقبال از مسافران روزهای پایانی تابستان میزان مصرف بنزین در استان افزایش یافت که با مدیریت درست و سوخت‌رسانی به موقع، فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت لحظه‌ای متوقف نشد.

وی ادامه داد: مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جلسه ای که با حضور مدیران مناطق برگزار شد از عملکرد خوب منطقه ساری تقدیر کرد.

خلیل‌پور اضافه کرد: مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با تلاش شبانه روزی با توجه به حجم بالای سوختگیری در شهریورماه توانستند با همدلی و برنامه ريزی مناسب سوخت مورد نیاز زائرین و مسافران را تامین کنند.

وی یادآور شد: سالاری‌نصب از عملکرد خوب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در کنترل مبادی های ورودی و خروجی استان، مدیریت سوخت‌رسانی در جایگاه‌های پرتردد، اجرای دقیق برنامه های تدارکاتی مناطق همجوار و کنترل کارت‌های اضطراری جایگاه‌ها به‌صورت 24 ساعته قدردانی کرد.

خلیل پور گفت: پرسنل عملیاتی و ستادی منطقه ساری با همکاری و همدلی، برنامه‌ریزی مناسب و بازدیدهای شبانه و روزانه توانستند بار دیگر در چرخه سوخت‌رسانی افتخار آفرین باشند‌.

وی تاکید کرد: مدیریت هوشمندانه مجموعه مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در به نتیجه رسیدن این درخشش موثر بوده که این منطقه توانست بدون وقفه و اختلال نیاز حجم بالایی از مصرف‌کنندگان را پاسخ داده تا زائرین و مسافران هیچ‌گونه دغدغه دریافت سوخت نداشته باشند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه