ساری قهرمان بلامنازع تیراندازی مازندران شد

ساری قهرمان بلامنازع تیراندازی مازندران شد

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران گفت: ساری قهرمان بلامنازع تیراندازی مازندران شد.

حسین احمدی

به گزارش چامه شمال، علی‌مصطفی رجبی با اشاره به اینکه به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس، دومین دوره مسابقات تیراندازی استانی و اولین مسابقه قهرمانی استان به میزبانی هیات تیراندازی آمل طی دو روز و با حضور ۱۲۴ تیرانداز برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با قهرمانی تیم ساری به پایان رسید و تیم‌های بابل و قائمشهر در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین در رشته تفنگ بادی ساری، بابل و آمل اول تا سوم شدند و در تپانچه بادی نیز، ساری، قائم‌شهر و بابل به ترتیب رتبه‌های‌های اول تا سوم را از آنِ خود کردند.

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران یادآور شد: این دوره از مسابقات با استقبال زیادی از سوی ورزشکاران و هیات‌های شهرستانی مواجه شد و شهرهای محمودآباد، بابلسر، بابل، قائمشهر، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه نیز بصورت تیمی شرکت کردند.

رجبی ادامه داد: در تفنگ بادی آقایان و بانوان بزرگسالان زهرا لطفی از محمودآباد، بیتا زمانی از ساری و فاطمه پیروی از بابل اول تا سوم شدند. در تفنگ بادی آقایان و بانوان جوانان نیز سیده مهنا سیدپور از ساری، نگار پناهی از بابل و بهرنگ پنبه کار از بابل عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رجبی افزود: در تفنگ بادی بانوان نوجوان، به‌آفرید شمسی از ساری، علیما حسین‌زاده از بابل اول و دوم و کیمیا خیری از آمل و آروشا اردشیری از قائمشهر مشترکاً سوم شدند. همچنین در تفنگ بادی آقایان نوجوان ابراهیم پاسالار از آمل ، مهبد هادیان از ساری و مهدی علیجان‌تبار از بابل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در تپانچه بادی آقایان بزرگسال سیدمیلاد اوصیالقب از قائمشهر، علی‌اصغر شیری از بهشهر و ابوالفضل دیباجی از ساری به ترتیب اول تا سوم شدند. و در تپانچه بادی بانوان بزرگسال آتوسا رضایی از قائمشهر، سمیه فتاحی از ساری و حنیفه ابراهیمی نیز از ساری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رجبی یادآور شد: در تپانچه بادی آقایان و بانوان جوان مهدیس محبوبی‌راد از آمل، هستی پرچ از بابل و الیما خوشنود از آمل عناوین اول تا سوم را از آنِ خود کردند. همچنین در تپانچه بادی آقایان و بانوان نوجوان آندیا خلیلی و سُها رجبی هر دو از قائمشهر و محمدحسین جایمند بابل جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران با اعلام اینکه عباس تمدنی و رسول رحیمی داوری این دوره از رقابت‌ها را برعهده داشتند، از تلاش‌های دست‌اندرکاران هیات تیراندازی آمل و ناظره رضایی و بهنام حسین‌پور رئیس و نایب‌رئیس هیات تیراندازی این شهرستان در تدارک و برگزاری این دوره از رقابت‌ها قدردانی کرد.

رجبی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌ها از مربیان و روسای هیات‌های شهرستانی نیز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه