رشد تردد در روزهای پایانی تابستان
رئیس اداره مدیریت راه‌های راهداری مازندران خبر داد:

رشد تردد در روزهای پایانی تابستان

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از رشد تردد در روزهای پایانی تابستان خبر داد.

به گزارش چامه شمال،  محسن هاشمی از ثبت بیش از ۱۳ میلیون و ۴۶۴ هزار تردد در سطح محورهای استان در بازه زمانی ۲۱ لغایت ۲۶ شهریورماه خبر داد و اظهار کرد: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۱ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان، طی ایام متاثر از تعطیلات پایانی تابستان بیش از ۱۳ میلیون و ۴۶۴ هزار تردد از انواع وسایل‌نقلیه در جاده‌های استان ثبت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد‌.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان با استان‌های تهران و البرز در ایام تعطیلات مذکور مجموعا ۷۰۴ هزار و ۹۰۱ تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان ثبت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حاکی از افزایش ۶ درصدی تردد بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های راهداری مازندران ادامه داد: همچنین این میزان از تردد در مقایسه با ایام متاثر از تعطیلی اربعین حسینی(ع) نیز افزایش ۸ درصدی داشته است به عبارتی میزان تردد وسایل‌نقلیه در تعطیلات اخیر، پیک تردد در ایام تابستان سالجاری بوده است.

هاشمی یادآور شد: برابر تحلیل ساعتی ترددها، ساعات ۱۵ الی ۲۱ هر روز بیشترین تردد در سطح محورهای مواصلاتی مذکور به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه