افتتاح ۱۰ خانه محروم در ساری

افتتاح ۱۰ خانه محروم در ساری

فرمانده سپاه ناحیه ساری از افتتاح ۱۰ خانه محروم و تحویل ۱۰ خانه دیگر تا پايان امسال خبر داد.

به گزارش چامه شمال، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ساری، سرهنگ سید ابراهیم شریفی در آیین افتتاح یک خانه محروم در ساری اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس یک واحد خانه محروم به همت گروه‌های جهادی در روستای گلورد افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این خانه محروم با زیربنای ۸۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین، گروههای جهادی و نهادهای حمایتی طی مدت ۸ ماه ساخته و به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه ساری ضمن اشاره به این نکته که از ابتدای سالجاری ۱۰ واحد خانه محروم ساخته شده است، خاطرنشان کرد: با همت همه‌جانبه و حضور همیشه در صحنه خیرین خداجوی و گروه‌های بسیجی و نهادهای حمایتی، علم خدمت رسانی به مردم بویژه محرومان جامعه همواره برافراشته است.

شریفی افزود: ۱۰ واحد خانه محروم در حال ساخت است که تلاش می‌کنیم زودتر از موعد در مناسبت‌های باقی مانده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

فرمانده سپاه ساری همچنین از تهیه ۳۳ سری جهیزیه کامل عروس خبر داد.

شریفی اضافه کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس با همت گروه‌های جهادی و مجمع خیرین ساری، ۳۳ سری جهیزیه کامل عروس برای خانواده‌های نیازمند تهیه شد.

وی ادامه داد: این جهزیه شامل ۱۱ قلم  کالا به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان و به همت گروه‌های جهادی، مجمع خیرین سپاه ساری و سپاه کربلا مازندران تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه