مازندران سومین استان پُرتردد کشور

مازندران سومین استان پُرتردد کشور

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مازندران سومین استان پُرتردد کشور است.

به گزارش چامه شمال، محسن هاشمی اظهار کرد: برابر آمار بدست آمده، طی نیمه نخست سالجاری بیش از 367 میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای استان به ثبت رسید و مازندران سومین استان پُرتردد کشور شد.

وی افزود: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه طی شهریور ماه سالجاری نشان می دهد پرتردد‌ترین ساعت روز معمولاً بین ساعت 17 الی 18 اتفاق می افتد و در این ساعت میانگین تردد ساعتی حدود 132 هزار وسیله نقلیه است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی در طی این مدت حدود 132 هزار تردد بوده، می‌توان نتیجه گرفت در طی ساعت اوج، میزان تردد درحدود 48 درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در مدت مذکور است.

هاشمی یادآور شد: طی شش ماه سالجاری میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در این استان بیش از 23 میلیون و 821 هزار تردد بوده که این عدد نشان دهنده سهمی بیش از 6 درصد وسایل نقلیه سنگین از تردد کل وسایل نقلیه است.

این مسئول افزود: در همین مدت زمانی از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان بیش از 32 میلیون و 131 هزار تردد انجام شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 4 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه