سکوت رسانه‌ها بدتر از جنایت صهیونیست‌ها است

سکوت رسانه‌ها بدتر از جنایت صهیونیست‌ها است

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: سکوت رسانه‌ها بدتر از جنایت صهیونیست‌ها است.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه مازندران، عبدالمهدی حق‌شناس با بیان اینکه اگر رسانه ای در برابر جنایت صهیونیست ها سکوت کند شریک در جنایت آن‌ها نیست بلکه مرتکب جنایتی بدتر شده است، این سوال را مطرح کرد: کدام رسانه آزاده، کدام خبرنگار شریف و کدام عکاس خبری با وجدان می‌تواند چشمش را روی این‌ جنایت‌ها ببندد و سکوت کند؟

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها هیچ مرز و حدی را در انسانیت قائل نیستند، تصریح کرد: رژیم کودک کش و منحوس و موقت صهیونیستی که در جبهه عملی مبارزه با مجاهدان فلسطینی در عجز و ناتوانی قرار گرفته انتقامش را از کودکان و زنان بی‌پناه که به یک بیمارستان پناه آورده بودند به طرز وحشیانه می گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، رسانه‌ها را به قیام در برابر پروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیست‌ها و رسانه‌های مزدور صهیونیستی فراخواند و گفت: امروز زمان سکوت در برابر وحشی‌گری این قوم فاسد به پایان رسیده و هر رسانه ای در برابر آنها سکوت کند مانند آنها و بدتر از صهیونیست‌ها در این قتل‌عام و کشتارجمعی شریک‌ است‌.

حق‌شناس تاکید کرد: دل‌های مردم آزاده دنیا از این حجم از رفتار وحوش صهیونیستی آزرده و خشم در وجود آنان موج می‌زند و قطعا این موج برآمده از خشم ملت‌های آزاده دنیا، بساط اسرائیل را برهم‌ می‌زند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه