گشایش در احوال پروژه پل تا پل ساری
فرماندار اعلام کرد:

گشایش در احوال پروژه پل تا پل ساری

فرماندار ساری از بهره‌برداری از فاز نخست پروژه پل تا پل و پل فرح‌آباد ساری تا پایان امسال خبر داد‌.

به گزارش چامه شمال، محمدعلی نوبخت در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه تلاش ما در شهرستان ساری برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری است، اظهار کرد: ثبت‌نام نهایی متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۷ مهرماه تا سوم آبان‌ماه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این مرحله متقاضیان داوطلبی می‌توانند با شماره همراهی که در مرحله پیش ثبت‌نام ارائه کرده‌اند و با درج کدملی به سامانه وارد شده و تمامی مراحل را از طریق رایانه انجام دهند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم، چهار مؤلفه اصلی انتخابات است، تصریح کرد: تاکنون ثبت‌نام ۱۴ نفر نهایی انتخابات مجلس در حوزه انتخاباتی ساری و میاندورود انجام شد و بعد از پایان ثبت‌نام فرآیند تعیین‌صلاحیت شروع می‌شود تا بتوانیم اعتماد مردم و مجریان انتخابات را به معنای واقعی به منصه ظهور برسانیم.

نوبخت تصریح کرد: در حوزه اقتصادی احداث شهرک گلخانه‌ای در شهرستان ساری در دستور کار قرار دارد و برای این مهم سه اراضی ملی شناسایی شده است.

این مسئول با اعلام اینکه در بخش کشاورزی، ۵ هزار تن نارنگی از شهرستان ساری صادر شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی جشنواره بین‌المللی زبان مادری در آذرماه برگزار می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه پیگیر اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره با برنامه اولویت‌بندی هستیم، گفت: مولدسازی راه نجات پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان ساری است و برای تحقق این مهم در مسیر دریا چند پلاژ شناسایی شده و پیگیر هستیم تا به سرانجام برسانیم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی پیگیر پروژه‌های نیمه‌کاره باشند و نظارت‌ها را افزایش دهند.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه براساس اعلام وزارت کشور روز جمعه ۱۱ اسفند دو انتخابات مهم در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: کارهای مربوط به انتخابات از ابتدای امسال شروع شده و ستاد انتخابات شهرستان ساری تشکیل شده است.

ابراهیمی از صدور ابلاغ برای اعضای و روسای کمیته ۱۱ گانه و همچنین متناظر در بخشداری‌ها خبر داد و افزود: دو مانور پیش‌ثبت‌نام برای آمادگی برگزاری انتخابات در سطح شهرستان انجام شده است.

وی با اعلام اینکه ۲۸۵ نفر در حوزه ساری و میاندورود پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس را انجام دادند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵۰ نفر مرد و بقیه زن هستند همچنین بیشتر ثبت‌نامی‌ها بین ۳۵ تا ۴۰ سن دارند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه