اردوهای راهیان نور باید مردمی شود

اردوهای راهیان نور باید مردمی شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران بر مردمی شدن اردوهای راهیان نور تاکید کرد.

حسین احمدی

به گزارش چامه شمال، سرهنگ عسگر مجیدی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور باید همانند حضور مردم در عتبات و عالیات بصورت خودجوش صورت پذیرد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا این دوره تلفیقی از اردوهای راهیان پیشرفت و اردوهای راهیان نور اتفاق بیفتد.

وی از حضور دانش‌آموزان در نمایشگاه هوا و فضا تهران، حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و سد کرخه خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در یادمان‌های عملیات فتح‌المبین، هفت‌تپه، اروند، شلمچه و معراج شهدا اهواز حاضر می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران از حضور ۳ هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: در مرحله اول اردوی خواهران از ۷ آبان شروع و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه می‌یابد.

سرهنگ مجیدی با اعلام اینکه اردوی راهیان نور پسران در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، یادآور شد: اعزام دانشجویان و اعزام محلات هم در اسفندماه رقم خواهد خورد.

هیمنه رژیم صهیونیستی شکست

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران در ادامه گفت: در طوفان الاقصی، هیمنه رژیم صهیونیستی شکست.

سرهنگ مجیدی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در اذهان متبادر کرده بود که قدرتمند است که اُبهت پوشالی‌اش در حوادث اخیر برباد رفت.

وی اضافه کرد: هیچگاه کشورهای اسلامی بدین‌گونه منسجم نبودند و این مساله قابل توجه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران نقش رسانه‌ها در موضوع فلسطین را بسیار مهم خواند و از خبرنگاران خواست در این راستا قلم بزنند و در انعکاس جنایات صهیونیست‌ها کوشا باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه