مازندران میزبان بزرگترین رویداد ورزشی سازمان تامین اجتماعی

مازندران میزبان بزرگترین رویداد ورزشی سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: مازندران میزبان بزرگترین رویداد ورزشی سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی مازندران، حسن فلاح با اعلام اینکه هفدهمین دوره المپیاد فوتسال کارکنان سازمان تامین اجتماعی در مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران فوتسالیست همکار از استان‌های سراسر کشور در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهداف میزبانی هفدهمین دوره المپیاد فوتسال همکاران مرد سازمان تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با اهدافی همچون تعمیم و گسترش فعالیت‌های ورزشی، ارتقای سلامت جسمی و روحی همکاران سازمان و ایجاد شور و نشاط با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در بابلسر برگزار می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام تدابیر لازم اندیشیده شده تا امکانات لازم برای میزبانی شایسته استان مازندران از بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی سازمان تامین اجتماعی فراهم شود.

فلاح با اشاره به زمانبندی این مسابقات، توضیح داد: ورزشکاران و شرکت کنندگان ۱۲ آبان ماه وارد محل اسکان خود در بابلسر شدند و مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها ۱۳ آبان ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌های ورزشی به مدت یک هفته ادامه داشته و در روز پنچ‌شنبه ۱۸ آبان ماه با معرفی و اهدای جوایز به تیم‌های برتر خاتمه می‌یابد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه