امداد‌رسانی به ۳۳ خانوار سیل‌زده مازندران

امداد‌رسانی به ۳۳ خانوار سیل‌زده مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به ۳۳ خانوار متاثر از سیلاب در چند شهر استان خبرداد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکتر غلامعلی فخاری اظهار کرد: بارش شدید باران در 24 ساعت گذشته مناطقی از شهرستانهای چالوس، آمل و سوادکوه را تحت تاثیر قرار داد و منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی تعدادی از معابر، منازل و اماکن تجاری شد که تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در اسرع وقت برای کمک به متاثرین از این حادثه به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به بارش های سیل‌آسا و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف غرب مازندران گفت: بیشترین مناطق آسیب دیده در غرب استان در شهرستان چالوس و در روستاهای زوات، اکبرآباد، خرمشه، مهدی‌آباد، تجن‌کلا و در شهرستان آمل خیابان هراز و حوالی میدان هزارسنگر و در شهرستان سوادکوه نیز نقاطی از سطح شهر زیراب بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تخلیه آب از 30 واحد مسکونی متاثر از سیلاب و انتقال 150 نفر به مناطق امن، از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات بوده است.

فخاری با تاکید بر استمرار حضور تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در منطقه تصریح کرد: تا هر زمان که نیاز باشد عملیات ادامه خواهد داشت و همه نیروها و عوامل امدادی نیز در منطقه حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه