انتخابات نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است
رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی:

انتخابات نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: انتخابات نیازمند کار تشکیلاتی در سایه اتحاد و انسجام است.

به گزارش چامه شمال، منوچهر متکی در نخستین جلسه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی ساری اظهار کرد: انتخابات امسال نیازمند مشارکت حداکثری با کار تشکیلاتی نیروهای انقلابی است.

وزیر اسبق امور خارجه گفت: قصه پرغصه غزه جهانی را به تلاطم درآورده است و خود فرماندهان غزه از مقاومت و ایستادگی مردم غزه متعجب شده‌اند.

متکی افزود: طی روزهای آینده دو احتمال شکست برای رژیم صهیونیستی محتمل است؛ یکی اینکه پذیرفتن آتش‌بس و یا اینکه رژیم کودک‌کش در پی عدم دستیابی به موفقیت در جنگ زمینی شاید دست به اقدامات احمقانه‌ای بزند.

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مشکل اینجا است که رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌داند پس از حمله زمینی چه می‌شود و نگرانی‌اش بابت جنگ زمینی وجود ده‌ها هزار نیروی مقاومت در خود غزه و به راه افتادن جنگ منطقه‌ای است.

متکی ادامه داد: ما متولدین انقلاب اسلامی هستیم و لذا بر ضرورت عهدی که بر آن بستیم، معتقد و پایبندیم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در بستر دین و رهبرانی زاده شدیم که عدالت، مقاومت و پایمردی در آن دوره وجود دارد.

این مسئول عنوان کرد: ما در عهد امامی متولد شدیم که هرگز در طول هشتاد سال عمرش از خود نگفت و تمام حرفش مردم و انقلاب و مذهب بود.

متکی اعلام کرد: عدالت اسلامی حق است و دل‌های ما به درد می‌آید که هنوز این عدالت آنچنان که باید محقق نشده است.

مؤمنین باید تشکیلاتی و منسجم کار کنند

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امر شده که رابطه خود را تقویت و صبور باشید و لذا ایده این بود که مؤمنین باید تشکیلاتی و منسجم کار کنند.

متکی اذعان کرد: شورای وحدت با این نگاه شکل گرفت و تا سال ۱۳۷۶ همه در یک کاسه بودند و با تیکه تیکه شدن نیروهای انقلابی توسط اصلاح طلبان، تا پنج سال نیروهای انقلابی نتوانستند یکدیگر را پیدا کنند.

وی تاکید کرد: در ادامه گروه‌های متعددی تشکیل شد در حالیکه در گذشته همه با هم بودیم و نیروهای انقلابی از یک انسجام و اتحاد مطلوبی برخوردار بودند.

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی افزود: تصمیم‌گیری باید با خردجمعی باشد و کار گروهی الزاماتی دارد که باید رعایت شود.

متکی افزود: شورای وحدت در سال ۹۹ شکل گرفت و دو هدف داشت که نخست آن بود که نیروهای ولایی و ارزشی در یک نقطه جمع شوند تا مسائل مهم کشور را رونوشت کنند و مورد کنکاش قرار داده و به یک موضع واحد برسند و دومین هدف همین انتخابات پیش رو بود.

متکی مطرح کرد: اگر سالی دو درصد از سازمان‌های ما خصوصی می‌شد ما به استاندارد دنیا که ۸۰ درصد مردمی و ۲۰ درصد دولتی است دست می‌یافتیم.

وی در بیان این عدم موفقیت اظهار کرد: ده‌ها هزار هیات مدیره‌ای، که مدیر و وکیل بودند، نمی‌گذارند این مهم محقق شود چرا که از این شرایط منتفع می‌شوند.

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تمامی شوراهای وحدت استانی اکنون آرایش انتخاباتی گرفته‌اند و کار ما نه تنها پس از راهیابی نمایندگان موردنظر به پایان نمی‌رسد بلکه تازه آغاز می‌شود.

متکی اضافه کرد: به‌زودی لیست شورای وحدت برای انتخابات پیش‌رو جمع‌بندی و نهایی و به شوراهای وحدت استانی اعلام می‌شود.

وی اذعان کرد: اینکه آیا با سایر احزاب نیروهای انقلابی بر سر لیست مشترک به تفاهم می‌رسیم یا خیر به نوع ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات باز می‌گردد و ما آمادگی کامل برای مذاکره و مشارکت را داریم.

متکی افزود: روحانیت یکی از اضلاع سه‌گانه شورای وحدت است و روسای تمامی شوراهای استانی ما در کشور را روحانیون تشکیل می‌دهند.

سهم ناچیز مازندران از کرسی‌های دولت سیزدهم

معاون اجرایی شورای وحدت استان‌ها نیز در این نشست اظهار کرد: هنوز مردم به باور احزاب نرسیده‌اند.

محمدی نوری افزود: شهادت بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سند افتخار دیار علویان است اما سهم مازندران از کرسی‌های دولت سیزدهم بسیار ناچیز است.

وی خاطرنشان کرد: این دلیل آن نیست که عقب‌نشینی کنیم و واقعاً امروز کارکردن در حوزه سیاسی طاقت‌فرسا است و عشق به نظام و انقلاب را می‌طلبد.

این مسئول ادامه داد: فعالیت احزاب متعدد در انقلاب اسلامی از برکات این نظام است.

محمدی نوری اعلام کرد: با وجود ظرفیت‌های کلان نیروی انسانی کشور اما امروز پاسخی برای سوالات نسل جوان امروز نداریم‌.

وی متذکر شد: شورای وحدت یک جریان تکلیف‌گرا است و اگر نتیجه‌ای نگرفتیم دلیل نمی‌شود که در این شورا را ببندیم.

هدف دشمن، مشارکت حداقلی است

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز اظهار کرد: ما بر این اساس این پارلمان را تشکیل دادیم که انتخابات پیش‌رو، ورای انتخابات قبلی است.

حجت‌الاسلام شفیعی افزود: نوک حمله دشمن به سمت ما است تا مشارکت حداکثری را به حداقلی برساند.

رئیس شورای وحدت مازندران خاطرنشان کرد: کمتر از سه ماه تا انتخابات باقی نمانده و باید حرکت کرد تا چشم دشمن از حضور حداکثری مردم، کور شود.

حجت‌الاسلام شفیعی ادامه داد: ما همه سرباز مقام معظم رهبری هستیم و باید تلاش کنیم تا با تمام سربلندی این انتخابات را به پایان برسانیم و دل رهبری را شاد کنیم.

مردم، کم‌کاری مدیران را با پای انقلاب نمی‌نویسند

کریمی قائم مقام شورای وحدت مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: شورای وحدت بدنبال آن است تا سرمایه‌های انسانی انقلابی مورد‌بهره‌برداری انقلاب قرار گیرند.

وی افزود: نگاه ما آن است که مردم کم‌کاری مدیران را به پای انقلاب نمی‌نویسند و در انتخابات سنگ‌تمام می‌گذارند.

قائم مقام شورای وحدت مازندران خاطرنشان کرد: پس از تشکیل این شورا در استان در سراسر استان ۳۵ کمیته تخصصی تشکیل شد.

کریمی ادامه داد: امروز باید در کشور کار انقلابی انجام شود و مشکلات یکی از پس دیگری مرتفع شود.

وی عنوان کرد: امروز آسیب‌های متنوع در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نشان از عدم قوانین مطلوب در این حوزه‌ها دارد که می‌بایست دولت و مجلس در این بخش‌ها ورود جدی داشته باشند.
انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه