"مهر" به آب انداخته شد

"مهر" به آب انداخته شد

نخستین کشتی کانتینربر یخچالی "مهر" متعلق به شرکت کشتیرانی دریای خزر به آب انداخته شد.

به گزارش چامه شمال مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان این مطلب در آیین افتتاح دفتر شرکت کشتیرانی دریایی خزر در مازندران و همچنین به آب‌اندازی کشتی کانتینربر یخچالی که با حضور استاندار مازندران و جمعی دیگر از مدیران‌کل و روسای ادارات و صنایع همجوار در مجتمع کاسپین شرکت صنایع دریایی ایران(صدرا) برگزار شد، گفت: کشتی کانتینربر یخچالی "مهر" متعلق به شرکت کشتیرانی دریای خزر، جهت تقویت ناوگان حمل و نقل دریایی کشور در حوزه خزر و همچنین پویایی صادرات مرکبات استان به حوزه CIS به آب انداخته شد.

محمدعلی موسی‌پور در این مراسم به سیاست کلی توسعه دریامحور ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و از آن به عنوان نقطه عطفی در اقتصاد کشور جهت استفاده از ظرفیت دریایی با محوریت استان مازندران یاد کرد.

وی به صادرات اولین محموله کانتینری مرکبات مازندران به روسیه از طریق بندرامیرآباد اشاره و طی این مسافت دریایی در مدت 65 ساعت را فرصتی بی‌نظیر برای تولیدکنندگان محصولات باغی جهت صادرات و سالم ماندن آن تا مقصد عنوان کرد و افزود: این امر گشایش های زیادی را در اقتصاد استان ایجاد خواهد کرد.

در این آیین، شرکت کشتیرانی دریای خزر اعلام آمادگی کرد در صورت نیاز مشتریان و افزایش بازار هدف، کشتی‌های بیشتری برای صادرات مرکبات اختصاص و خط ویژه و منظمی را نیز به تناسب آن کشور ایجاد خواهد کرد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه