برگزاری رزمایش اقتدار بسیج، سوم آذرماه در ساری

برگزاری رزمایش اقتدار بسیج، سوم آذرماه در ساری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: رزمایش اقتدار بسیج جمعه سوم آذرماه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

به گزارش چامه شمال، سید ابراهیم شریفی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی از اجرای ۲ هزار برنامه در هفته بسیج در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت خبر داد و اظهار کرد: بسیج یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: بسیج تا به امروز مسیر رشد و ترقی را طی کرده که پایه اصلی موفقیت آن اعتماد به مردم بوده است.

شریفی با اشاره به شهادت مظلومانه مردم غزه و آشکار شدن جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: امروز تمام دنیا حتی در قلب اروپا و آمریکا هم به جنایات این شیطان بزرگ پی بردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه بسیج پایه رویش‌های زیادی در دنیا شد، بیان کرد: تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه نشات گرفته از تفکر اسلامی است.

شریفی از اجرای طرح قرارگاه محله مهدوی در مجموعه بسیج و انس بسیج با مساجد خبر داد و برنامه‌های شاخص این هفته را افتتاح سه واحد خانه محروم، ساماندهی و افتتاح ۱۰ گلزار شهدا و افتتاح پروژه‌های کوچک‌ آبرسانی به روستاها با همکاری مجمع خیرین بسیج و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوستان ولایت و به مدت یک هفته اعلام کرد.

وی توزیع ۲ هزار سبد کالا به ارزش ۲ میلیارد تومان بین نیازمندان را از دیگر برنامه هفته بسیج عنوان کرد.

شریفی در پایان از انتخابات باعنوان نمایش قدرت جمهوری اسلامی یاد و تصریح کرد: انتخابات خیلی از زیاده‌گویی‌های استکبار جهانی را به باد فنا خواهد داد و از این رو تلاش اصحاب رسانه در تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات موثر خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه