افتتاح ۳۰۲ پروژه عمرانی در هفته بسیج
فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

افتتاح ۳۰۲ پروژه عمرانی در هفته بسیج

فرمانده سپاه کربلا از بهره‌برداری از ۳۰۲ پروژه عمرانی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در این راستا در حوزه بحران ۲۱ پروژه احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ها در حدود ۳ هزار و ۲۰۰ متر و لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها به میزان چهار پروژه در حدود ۵ هزار متر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به افتتاح سه پروژه رسانه‌ای مجازی با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۷ پروژه در زمینه سایت مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و از تحویل بیماران از تنها مرکز کمپ اعتیاد ماده ۱۶ در مازندران و انتقال به موسسه جدید منحصر به‌فرد به مساحت ۲ هکتار زمین و به ظرفیت یکهزار نفر با قابلیت ارتقای دو برابری نیز در هفته بسیج امسال با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و سپاه کربلا خبر داد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۳۲۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان میزان اعتبار پروژه‌هایی است که در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان از این اعتبار به بخش اشتغال‌زایی اختصاص دارد.

سردار مسلمی یادآور شد: در بحث بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی در شش ماهه اول سالجاری، ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه توزیع شد و در این هفته هم ۵۰۰ سری جهیزیه به دیگر نیازمندان اهدا خواهد شد.

وی از برگزاری ۱۵ هزار و ۵۲۶ برنامه در ۵۹ عنوان با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران است»، در هفته بسیج سالجاری خبر داد.

سردار مسلمی بسیج را نقطه امیدی برای انقلاب و عاملی برای برطرف کردن مشکلات دانست و گفت: بسیج در بحران‌های مختلف‌ همیشه کمک‌کننده بوده و تلاش می‌کند که این انقلاب از مسیر درست منحرف نشود.

فرمانده سپاه کربلا از طراحی برگزاری ۹۰۹ برنامه در حوزه مراسم‌ها و یادواره‌ها، یکهزار و ۱۳۹ برنامه در موضوعات مختلف ورزشی، ۲ هزار برنامه در حوزه تولیدات فرهنگی هنری، ۳۳۴ میز خدمت در سراسر استان، ۶۰۱ عنوان برنامه‌ قرآنی، برپایی ۷۰۰ نمایشگاه، ۲ هزار و ۱۲۷ نشست بصیرتی و فرهنگی با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات و برنامه‌ریزی بیش از ۷۰۰ اردوی مختلف در هفته بسیج سالجاری خبر داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه