۶۵ خانه محروم در مازندران به بهره برداری رسید

۶۵ خانه محروم در مازندران به بهره برداری رسید

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا از افتتاح ۶۵ خانه محروم در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش چامه شمال، محمدمهدی اقبال‌پور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه سال گذشته یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان ساخته شد، اظهار کرد: امسال نیز ساخت یکهزار و ۳۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در هفته بسیج ۵۰۰ پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف استان افتتاح می‌شود.

اقبال‌پور با بیان اینکه نهادهای انقلابی با پشتوانه مردمی توانسته‌اند منشأ خدمت و اثرگذاری در جامعه باشند، افزود: باید از ظرفیت عظیم بسیج سازندگی برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به اینکه در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی در کنار دولت به زیرساخت‌های استان در قالب چهار قرارگاه کمک می‌کنیم، تصریح کرد: در قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی در یک سال و نیم گذشته برای افتتاح یکهزار و ۵۰۰ پروژه بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

اقبال‌پور با اعلام اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت نشده در استان داریم و باید تلاش کنیم به نقطه مطلوب برسیم، افزود: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و آموزش فعال است و حدود ۳۵۰ مشاغل خانگی در استان داریم که به سبد خانواده‌ها کمک می‌کند.

وی با اعلام اینکه باتوجه‌به چشم‌انداز انجام شده در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طی سه سال آینده در فاز اول ۲۰۰ روستا و فاز دوم ۶۰۰ روستا باید مشکل آب و راه‌شان حل شود، تصریح کرد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی ۱۹ مجتمع آبرسانی در نظر گرفته شده که در حال حاضر ۸۵ درصد کار انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: ۵ هزار گروه جهادی در استان درحال‌خدمت هستند که ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در ۳۵ رشته تخصصی فعالیت دارند.

اقبال‌پور از افتتاح چند مزرعه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج خبر داد و افزود: ۱۲ مزرعه اقتصاد مقاومتی در استان شروع شده که چهار مورد به نتیجه رسیده و بقیه طی دو سال آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه