آبرسانی به ۱۴۰۰ روستا به همت بسیج‌سازندگی

آبرسانی به ۱۴۰۰ روستا به همت بسیج‌سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از آبرسانی به یکهزار و ۴۰۰ روستا توسط بسیج سازندگی در یک سال و نیم اخیر خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سردار محمد زهرایی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در ساری اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که ایمان توأم با عمل می‌تواند راهگشا در تمام موفقیت‌ها باشد و امروز جهان اسلام شاهد این اقدام عملی از سوی فلسطینیان است.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های غزه و ایستادگی مردم مقاوم فلسطین نشان داد که هیمنه پوشالی غرب شکستنی است، تصریح کرد: امروز امپراطوری رسانه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آنها در حال فرو پاکشیدن است و ملت جهان ایستادگی مردم فلسطین را در دفاع از سرزمین مادری خود شاهد هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اعلام اینکه استان مازندران در حوزه محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی انجام داده و سرآمد در کشور است، گفت: در بسیج سازندگی دنبال مسئله‌محوری هستیم و در این بین از ظرفیت مردم و دولت استفاده می‌کنیم.

سردار زهرایی افزود: برای تامین آب شرب ۹ هزار و ۶۰۰ روستا با وزارت نیرو قرارداد منعقد شده است و کارهای اجرایی شروع و تا سه سال آینده انجام می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه تاکنون آبرسانی به ۳ هزار روستا انجام شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان آبرسانی به یکهزار و ۴۰۰ روستا طی یک سال و نیم گذشته با همت گروه‌های بسیج سازندگی انجام شده است.

زهرایی ادامه داد: در توافق با کمیته امداد ۴۰ هزار مسکن در سطح کشور احداث می‌شود و تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی آماده و تحویل مددجویان شده است.

وی از افتتاح یکهزار و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی و جاده بین‌زارع در هفته بسیج خبر داد و گفت:‌ همزمان در ۱۴ استان کشور ۱۳ هزار گروه جهادی در ۴۰۰ نقطه خدمت‌رسانی را شروع کردند.

زهرایی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ هزار گروه جهادی در یک هزار نقطه از مناطق محروم کشور مشغول کار هستند، گفت: ‌۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای جهادی در سطح کشور با هدف ساماندهی و همبستگی قرارگاه‌های جهادی فعال است و با این رویکرد تمامی فعالیت‌های بسیج، منسجم و ساماندهی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، گروه‌های جهادی را برخاسته از بطن و متن انقلاب با روحیه بسیجی اعلام کرد و افزود: امروز هر جا در کشور توسعه، عمران و آبادانی مشاهده می‌کنیم، همگی در سایه همین تفکر و روحیه بسیجی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه