ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور

ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور شدیم.

به گزارش چامه شمال، عباد دلیری با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات بدمینتون دختران نوجوانان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی  در رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در ساری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای ۲۱ لغایت ۲۴ آذرماه با حضور برترین‌های سراسرکشور برگزار می‌شود، اعلام کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و با محوریت یادبود شهیده طاهره هاشمی برگزار می‌شود.

متولی ورزش و جوانان مرکز مازندران از حضور ۱۴ سهمیه مازندران در این رقابت‌ها خبر داد و عنوان کرد: خانم ها آیسا رحیمی و مهیسا عرب بعنوان نمایندگان ساری در این مسابقات به مصاف دیگر رقبا خواهند رفت.️

دلیری با اشاره به مراسم اختتامیه مسابقات بانوان در ساری افزود: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات و تیم‌های برتر روز جمعه ۲۴ آذرماه با حضور مسؤلان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: نفرات برتر این مسابقات جهت حضور در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی نوجوانان برای مسابقات آسیایی و سریزجهانی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه