پرداخت یکهزار میلیارد ریالی بیمه سلامت به بیمارستانهای دولتی مازندران

پرداخت یکهزار میلیارد ریالی بیمه سلامت به بیمارستانهای دولتی مازندران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از پرداخت بیش از یکهزار میلیارد ریال به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت مازندران، دکتر حسین جلاهی اعلام کرد: با تلاش‌های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و تخصیص منابع به منظور پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان، بیش از یکهزار میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی استان پرداخت شد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت روال منطقی و تا حدودی قابل قبول را در پرداخت مطالبات بخش های دولتی و خصوصی در حوزه های بستری و سرپایی در پیش گرفته که بر این اساس مطالبات بیمارستانهای دولتی دانشگاهی پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران ابراز امیدواری کرد که این پرداخت‌ها موجب ارتقا سطح رضایتمندی مراکز ارائه دهنده خدمات و قاعدتاً به تبع آن رضایت بیمه‌شدگان در دریافت خدمات درمانی را سبب خواهد شد.

دکتر جلاهی با اشاره به هزینه حدود ۱۷ هزار میلیارد ریالی بیمه سلامت برای درمان بیمه‌شدگان استان در سال گذشته، افزود: بیش از 2 هزار و ۷۶۰ موسسه درمانی سطح استان با این اداره‌کل طرف قرارداد هستند که به 43 درصد از جمعیت استان مازندران که تحت پوشش بیمه سلامت می باشند، خدمات درمانی مورد نیاز ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه