اجرای طرح ملی آبرسانی روستایی در کلاردشت

اجرای طرح ملی آبرسانی روستایی در کلاردشت

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از اختصاص ۱۷۷ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی شهرستان کلاردشت خبر داد.

به گزارش چامه شمال، بهزاد برارزاده اظهار کرد: از اعتبار مذکور، مبلغ ۱۱۶ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول قرارداد محرومیت‌زدایی در شهرستان کلاردشت هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان کلاردشت در طرح ملی آبرسانی روستایی، ۴ پروژه شامل یک مجتمع و ۳ پروژه‌ی تک‌روستایی با برخورداری ۱۰ روستا تعریف شد، افزود: این پروژه‌ها پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شده است.

برارزاده با بیان اینکه از این پروژه‌ها، در فاز اول محرومیت‌زدایی، یک پروژه به نام آبرسانی به روستای اسپندکلا لحاظ شد، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل اجرای ۸ کیلومتر خط انتقال و ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع آب، تهیه، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور، فیلتر بتنی ۲۰۰ لیتر برثانیه و ۴ دستگاه پکیج حذف آهن می‌باشد که پس از اجرا، کمک شایانی به افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه آب کلاردشت و ۲۰ روستای بهره‌بردار خواهد داشت.

مدیرعامل آبفا مازندران تصریح کرد: تا کنون ۲۱ کیلومتر شبکه توزیع (بیش از تعهد ) به اجرا در آمد.

برارزاده میزان پیشرفت فیزیکی آبرسانی به روستای اسپندکلا را بیش از ۶۲ درصد درصد دانست و خاطرنشان کرد: در فاز بعدی محرومیت‌زدایی نیز ۳ روستا از روستاهای شهرستان کلاردشت در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) لحاظ شده که پس از ابلاغ این قرارداد، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه