جاده "معدن کیاسر" در پیچ و خم وعده‌ها + فیلم

جاده "معدن کیاسر" در پیچ و خم وعده‌ها + فیلم

جاده "چالو" کیاسر دیگر یک محور روستایی نیست و کارخانه سیمان و معدن، کابری‌اش را تغییر دادند بدون اینکه توجه‌ای به مطالبات ساکنان این منطقه داشته باشند.

حسین احمدی

به گزارش چامه شمال، تیرماه امسال بود که رئیس‌کل دادگستری مازندران در پی فوت دو نوجوان در جاده معدن کیاسر، ضرب‌الاجل دو ماهه صادر کرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در ۱۸ تیرماه سالجاری برای بررسی مشکلات جاده تقاطع کمربندی کیاسر بازدیدی از این منطقه داشت و دستوراتی صادر کرد که متاسفانه پس از گذشت بیش از ۵ ماه هیچ اتفاقی در این محور رخ نداده است.

وی در بازدید از جاده "چالو" گفته بود: ورود به موضوع حقوق عامه و حفظ بیت‌المال از جمله وظایف قانونی دستگاه قضایی بوده و دادگستری‌کل مازندران نیز به این معضل توجه ویژه‌ای دارد.

در این مساله، متولیان معدن و کارخانه سیمان کیاسر تاکنون به رسالت اجتماعی خود عمل نکرده و اقدامی در راستای تعریض این جاده نداشته‌اند.

این محور برای ساکنان روستای "چالو" احداث و کاربرد روستایی دارد درحالیکه کارخانه سیمان و معدن کیاسر کاربری‌اش را تغییر داده و به ماهیت اصلی آن بی‌توجهی کردند.

گفتنی است: مهرماه امسال هم چند خبرنگار مازندرانی با حضور در جاده چالو، وضعیت کنونی آن را تشریح و با انتشار کلیپی در فضای مجازی خواستار توجه ویژه مسئولین و متولیان امر به این محور شدند.

چامه شمال نیز در نشست رسانه‌ای مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، ابهامات جاده معدن کیاسر را با مدیرکل درمیان گذاشت و حسن جهانیان نیز روند اجرای این پروژه را تشریح کرد.

پاسخ مدیرکل راهداری مازندران و مطالبه خبرنگاران مازندرانی را در فیلم مشاهده کنید: 


ارسال دیدگاه