ملوانان سال نو میلادی را در بندر امیرآباد جشن گرفتند

ملوانان سال نو میلادی را در بندر امیرآباد جشن گرفتند

همزمان با فرا رسیدن سال نو میلادی محمدعلی موسی‌پور گرجی مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد به همراه معاونین و جمعی از مسئولین بندر با حضور در شناور خارجی پهلو گرفته در بندر امیرآباد سال نو میلادی را به ملوانان تبریک گفت و سال خوشی را برای آنان آرزو کرد.

به گزارش چامه شمال، در جریان این دیدار که در کشتی‌ با ملیت‌ روسی برگزار شد، محمدعلی موسی پور در خصوص کیفیت و میزان رضایت از روند خدمات‌رسانی به کشتی‌ها در مدت حضور در بندر امیرآباد پرس و جو کرد و ضمن آرزوی اقامتی خوش در این بندر، برای فرمانده و سایر همکاران سال خوشی همراه با سفرهای دریایی ایمن آرزو کرد.

همچنین در این دیدار، هدایایی مشتمل  بر کالاهای سنتی که نشان از فرهنگ ایرانی و اسلامی داشت، به رسم یادبود توسط مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امیرآباد اهدا شد.

الکسی لوبوف کاپیتان کشتی اومسکی روسیه با تقدیر از مهمان‌نوازی مدیران بندر امیرآباد، گفت: با توجه به اینکه در اولین سفر خود در دریای خزر بعنوان کاپیتان به بندر امیرآباد سفر کرده‌ام خیلی خوشحالم و از همه مسئولین این بندر که بسیار فعال هستند تشکر می کنم.

وی از  وضعیت مطلوب و کیفیت خدمات ابراز خرسندی کرد و افزود: تمام خدمات بندری و دریایی در امیرآباد به موقع انجام می شود و همکاری و درک متقابلی وجود دارد و ما هم تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا به مانند گذشته مقررات و کنوانسیون های بندری را رعایت کنیم.

کاپیتان کشتی روسی نیز با تبریک سال نو میلادی به مسیحیان ایرانی گفت: برای همه به‌خصوص همکاران ایرانی، حال خوب، سلامتی و رفاه را در سال جدید آرزو دارم.

گفتنی است: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به‌عنوان بزرگترین بندر در حاشیه دریای خزر و هاب واردات کالای اساسی و غلات در شمال کشور بوده و سالانه پذیرای صدها فروند کشتی از کشورهای CIS است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه