صادرات سومین محموله مرکبات مازندران

صادرات سومین محموله مرکبات مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: سومین محموله مرکبات مازندران به میزان TEU16 کانتینر به کشور روسیه از طریق بندرامیرآباد صادر شد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد، محمدعلی موسی‌پور اظهار کرد: شاهد ثمره پیگیری‌های استاندار مازندران و تیم اقتصادی استان هستیم و سومین محموله مرکبات مازندران توسط  کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بصورت کانتینری به روسیه صادر شد.

وی افزود: امیدواریم این روند از صادرات که توسط کانتینر حمل می‌شود و از سرعت و دقت بالا و کاهش هزینه و زمان در تخلیه و بارگیری برخوردار است، تداوم و رونق یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در توضیحات تکمیلی خود به حجم قابل توجه تولید مرکبات در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت اراضی مازندران علی‌الخصوص محصولات باغی، مرکبات و کیوی و موقعیت منحصر به فرد بندرامیرآباد و همچنین امکانات و تسهیلات این بندر که از شقوق مختلف حمل و نقل چندوجهی برخوردار است، آمادگی کامل بندر را جهت ترغیب صادرکنندگان اعلام داشته تا بتوانیم نقش سازنده و مهمی در سهم چرخه صادرات ایفا کرده و گام های موثری برداریم.

موسی‌پور اضافه کرد: اولین محموله مرکبات استان از بندر امیرآباد در آبان‌ماه صادر شده بود و با رفع کلیه موانع صادراتی و عرضه مستقیم به بازار روسیه امیدواریم حجم بیشتری از محصولات کشاورزی از طریق حمل دریایی به کشورهای CIS از طریق بندر امیرآباد صورت پذیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه