پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی قائم‌شهر

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی قائم‌شهر

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی قائم‌شهر خبر داد.

به گزارش چامه شمال، بهزاد برارزاده در بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: با اجرای پروژه‌های آبرسانی در شهرستان قائم‌شهر ۱۵ هزار خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: آبرسانی به مجتمع المشیر - افراپل با اجرای یک واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۳۰ لیتر در ثانیه و ۲.۱ کیلومتر خط انتقال با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره عملیات آبرسانی به مجتمع نیکان قائم‌شهر ادامه داد: آبرسانی به این مجتمع با اجرای خط انتقال به طول ۲ کیلومتر و یک حلقه چاه به ظرفیت ۴۰ لیتر در ثانیه و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

برارزاده از احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۵۰۰ متر مکعب در خطیرکلا با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: حفر یک حلقه چاه در ایستگاه مرکزی این شهر با پیش بینی دبی ۵۰ لیتر در ثانیه و تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین عملیات بهسازی سه حلقه چاه دیگر با ۴۰ لیتر آب‌دهی و صرف ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

وی اضافه کرد: در مجموع این پروژه‌ها با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و ۱۵ هزار خانوار از مزایای آنها بهره‌مند می شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه