ارثیه ۷ میلیارد تومانی به هلال‌احمر اهدا شد

ارثیه ۷ میلیارد تومانی به هلال‌احمر اهدا شد

خیّر نیک‌اندیش محمودآبادی ارثیه ۷ میلیارد تومانی خود را به هلال‌احمر مازندران اهداء کرد.

به گزارش چامه شمال، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران، قربانعلی عبدی در اقدامی ارزشمند ارثیه ۷ میلیارد تومانی خود را به هلال‌احمر اهدا کرد تا در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی و فیزیوتراپی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این خیر با بیان اینکه قبل از این نیز پدر بزرگوارم با روحیه و اعتقاد قلبی و به نیت ائمه اطهار، زمین‌هایی را به مجمع خیرین و مرکز خادم الرضا(ع) شهرستان محمودآباد اهداء کرد، گفت: با توجه به عدم وجود ساختمان هلال‌احمر و با مشاهده تلاش امدادگران و کارکنان در فعالیت‌های مختلف و پیگیری های مجمع خیرین، در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و به نیت مادرم مرحوم "نور جهان رستمی" و پدرم مرحوم "حاج عبد الله عبدی" تصمیم گرفتم این زمین را به هلال‌احمر اهدا کنم.

عبدی با اعلام اینکه این اقدام یک کار دلی بود، افزود: قطعه زمینی حدود ۳۰۰ مترمربع در نقطه مناسب شهرستان محمودآباد که ارزش آن در حال حاضر بیش از ۷ میلیارد تومان است را برای خشنودی خدای متعال، شادی روح مادر و پدرم و در راستای مشارکت در امور عام‌المنفعه و ساخت مرکز فیزیوتراپی و دندانپزشکی به هلال‌احمر شهرستان محمودآباد اهداء کردم.

خیر نیک‌اندیش ادامه داد: خدا را شاکرم که این فرصت را به من داد تا به عنوان یک انسان، احساس مفید بودن کنم و با این اقدام کوچک در خدمت‌رسانی سازمان هلال‌احمر به همنوعان نیازمند سهیم باشم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه