تدارک مازندران برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر

تدارک مازندران برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر

مازندران خود را برای میزبانی از چهل‌و‌‌دومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

به گزارش چامه شمال، در همین راستا جلسه استانی برنامه‌ریزی و هماهنگی چهل‌و‌‌دومین جشنواره فیلم فجر در استانداری برگزار شد و احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، با تبیین سیاست‌ها، اهداف و خط‌مشی برگزاری این رویداد بزرگ و تاثیرگذار به‌عنوان یکی از مهمترین جشنواره‌های سینمایی کشور، مشارکت و همگرایی تمامی دستگاه‌ها برای میزبانی شایسته از این رویداد مهم را ضروری دانست.

همچنین سلیلی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از اهمیت برگزاری باشکوه جشنواره چهل‌و‌دوم فیلم فجر در مرکز استان به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی استان نام برد و تمامی دستگاه‌ها را جهت مشارکت در برگزاری مطلوب و حضور پرشور مردم فرا خواند.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش کودکان و‌نوجوانان، مدیران سینماهای مرکز استان، رئیس انجمن سینمای جوانان مرکز استان، معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حوزه هنری استان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت کیفی سازی برگزاری این جشنواره بیان کردند.

گفتنی است: حضور هنرمندان و سینماگران ملی و عوامل فیلم‌های حاضر در جشنواره چهل‌و‌‌دوم در سینماهای استان و‌ کنار مردم در این دوره پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه