بازگشت کاپیتان به نساجی

بازگشت کاپیتان به نساجی

باشگاه نساجی که در نیم فصل اول با سید مهدی رحمتی، سقوط را مزه مزه کرد، تغییر رویه داد و با جذب چند بازیکن کیفی نشان داد که به دنبال جبران مافات است.

به گزارش چامه شمال، در این راستا باشگاه نساجی محمد عباس‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس را به مدت یک‌فصل‌ونیم مجدداً به خدمت گرفت.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از فسخ قرارداد با این تیم راهی نساجی مازندران شد.

عباس‌زاده سابقه بازی برای تیم‌های پرسپولیس، راه‌آهن، سایپا، تراکتور و فولاد را نیز در کارنامه دارد.

بر پایه این خبر، نخستین خرید نساجی مازندران در بازار زمستانی به سعید آقایی، مدافع چپ سابق پرسپولیس و سپاهان، اختصاص داشت. بازیکنی که ابتدای فصل بخاطر پر بودن لیست تراکتور در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شد و نتوانست بیش از دو بازی در این فصل برای تراکتور انجام بدهد، ولی حالا راهی نساجی شده تا شرایط سمت چپ خط دفاعی این تیم را بهبود ببخشد.

علیرضا رضایی، دومین مهره جدید نساجی در نقل و انتقالات نیم‌فصل است. گلر ۲۴ ساله‌ای که در لیگ بیستم ۱۶ بازی برای پیکان انجام داد و نمایش او کاری کرد تا مورد توجه استقلال قرار بگیرد و راهی این تیم شود و طی دو سال گذشته هم هر فصل چهار بازی در لیگ برتر انجام داد، ولی در لیگ بیست و سوم شانس درخشش پیدا نکرد.

سورپرایز دیگر حدادیان برای هواداران نساجی در بازار زمستانی، جذب محمدرضا حسینی بود. کاپیتان سابق ذوب‌آهن و سپاهان که در دور برگشت فصل گذشته لیگ برتر ۱۴ بار برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفت، ولی در نیم‌فصل اول بخاطر آسیب‌دیدگی دور از شرایط بازی بود و پس از عدم توافق مالی با ذوب‌آهن، به شمال سفر کرد و با نساجی قرارداد بست.

گفتنی است: تاکنون محمدرشید مظاهری، سیداحمد موسوی، علی داوران، محمدرضا مهدی‌زاده و علاء عباس از تیم نساجی جدا شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه