دیدار با مردم ۱۸۰۰ روستا در دولت سیزدهم

دیدار با مردم ۱۸۰۰ روستا در دولت سیزدهم

استاندار مازندران از دیدار با مردم ۱۸۰۰ روستا خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سیدمحمود حسینی‌پور اظهار کرد: سفرهای شهرستانی مورد تاکید رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم است و تاکنون در این سفرهای شهرستانی در یکهزار و ۸۰۰ روستای مازندران با روستاییان به گفت و گو نشستیم و از مشکلات‌شان مطلع شدیم.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش و راهبرد دولت این است که کارها مردمی‌سازی شود، افزود: در مدت ۲ سال گذشته مردم پای کار بودند و در ادامه نیز همین همراهی را نیاز داریم تا گره‌ها باز و مشکلات برطرف شود.

مقام عالی دولت در مازندران یادآور شد: نقش مردم در اقتصاد روستاها بسیار مهم بوده و به همین خاطر شورای عالی اقتصاد روستاها ۵۰۰ روستای مازندران را در فهرست توانمندسازی ثبت کرد.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: وضعیت خوب استان حاصل ۴۵ سال تلاش دست‌اندرکاران در بعد انقلاب اسلامی بوده و ضروری است برای آینده استان برنامه‌ریزی شود.

استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی در سایه عزم و اراده مردم روستاها شکل یافته و نکته مهم این که بیشتر شهدا از روستاها هستند و در آستانه چهل و پنجمین سالگشت پیروزی جمهوری اسلامی هستیم و همه باید برای تامین نیازها و رفع مشکلات تلاش کنیم.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه در زمان حاضر حدود ۹۸ درصد روستاها از مزیت گاز، آب، درمان، جاده‌سازی و ارتباطات برخوردار هستند، تاکید کرد: بسترسازی برای آگاهی بخشی افکار عمومی که تعیین سرنوشت به دست خودشان است، از شاخصه های انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی با بیان این که، باید قدردان شهدا، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و عاملان امنیت کشور بود، گفت: همه باید با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع مشکلات هر منطقه ای در استان تلاش زیادی کنیم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه