جایگزینی ۶۰ کیلومتر نیوجرسی بجای گاردریل در محورهای مازندران

جایگزینی ۶۰ کیلومتر نیوجرسی بجای گاردریل در محورهای مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جابجایی ۵۰ کیلومتر تهیه و جابجایی نیوجرسی بجای گاردریل خبر داد.

به گزارش چامه شمال، حسن جهانیان اظهار کرد: در این راستا ۱۰ نقطه از نقاط پُرحادثه و تصادف استان ایمن شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۴ سامانه هوشمند راهبردی و اثرگذار در حوزه راهداری، افزود: این سامانه‌ها شامل سامانه مدیریت جامع روشنایی، سامانه مدیریت مخازن سوخت، سامانه مدیریت کنترل پروژه و سامانه جامع آمار و اطلاعات است.

وی یادآور شد: سامانه جامع نوبت‌دهی و اعلان‌بار مکانیزه نیز در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۱۷۲ پروژه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۱۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود و ۲۵ پروژه با اعتبار ۲۶۵ میلیارد تومان آغاز به کار خواهد کرد.

جهانیان ادامه داد: پروژه های حوزه روستایی حدود ۱۲۴ کیلومتر با اعتباری بالغ ۳۶۰ میلیارد تومان و در حوزه راه‌های شریانی حدود ۱۶۰ کیلومتر از محور‌های استان به بهره‌برداری می رسد.

این مسئول تصریح کرد: ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های شریانی اصلی و فرعی و ۴۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان به بهره برداری رسید.

جهانیان افزود: در دهه فجر در سه حوزه معاونت راهداری شامل ۵۸ پروژه با اعتباری بر ۳۷۷ میلیارد تومان شامل زیرمجموعه های ابنیه، ایمنی و نگهداری راه‌ها، ۸۴ پروژه معاونت فنی و راه‌های روستایی با اعتباری بر ۴۲۰ میلیارد تومان و یک پروژه حمل و نقل به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه